.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست رهبر شیعیان مدینه از هاشمی

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم العمري رهبر شيعيان مدينه با ابراز خوشحالي از حضور ايشان در جمهوري اسلامي ايران و با اشاره به مناقب و تأثير حضور والد بزرگوارشان در ميان شيعيان عربستان سعودي گفت: اميدواريم پس از رحلت آيت‌الله العمري فقيد، حضور حضرت‌عالي باعث ايجاد همدلي و همبستگي ميان تشيّع و تسنن و نيز گشايش بيشتر در امور شيعيان اين كشور باشد.

به گزارش ايسنا آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خدمت به زائران حرمين شريف مكه و مدينه و نيز ايجاد رفاه و امنيت براي آنان را از وظايف مسوولان كشور عربستان خواند و تصريح كرد: از مسوولان عربستان سعودي انتظار مي‌رود در تداوم خدمات‌رساني و امنيت زائران و به خصوص شيعيان آن كشور كوتاهي نكنند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به توافقات به عمل آمده در سفرش به عربستان سعودي با ملك عبدالله و ساير مسوولان اين كشور در خصوص ايجاد تسهيلات براي زائران قبرستان بقيع، ابراز اميدواري كرد: مسوولان عربستان سعودي در سياست‌هايشان نسبت به قبور ائمه بقيع تجديدنظر كنند.

وي افزود: اميدواريم با همكاري متقابل ميان زائران محترم و نيز مسوولان حرمين شريفين امكان زيارت ائمه بزرگوار مدفن در بقيع فراهم گردد.

در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام كاظم العمري رهبر شيعيان مدينه با ارائه گزارشي از آخرين وضعيت شيعيان در عربستان سعودي و تأكيد بر وحدت با برادران اهل تسنن، به آثار مثبت حضور چند باره آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مكه و مدينه به ويژه بركات ايشان در تسهيل امور شيعيان عربستان اشاره كرد و گفت: مرحوم ابوي اينجانب و نيز شيعيان و مسوولان كشور عربستان احترام ويژه‌اي براي حضرت‌عالي قائلند و شيعيان شبه جزيره به نوعي شما را پدر معنوي خود دانسته و در حال حاضر نيز مي‌دانند.

وي با دعوت مجدد از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي زيارت خانه خدا و حرم حضرت رسول(ص) تصريح كرد: حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني همواره موجب خير و بركت براي شيعيان عربستان و زائران حرمين شريفين بوده و اميدواريم مقدمات حضور مجدد جناب‌عالي در جمع شيعيان عربستان به ويژه شهر مقدس مدينه فراهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مهر 1390
راه امام خمینی ره زنده باد هاشمی پاینده باد هاشمی پاینده باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.